Alla inlägg den 23 december 2014

Av Kristihne L - 23 december 2014 01:05

Idag för två år sen fick vi komma hem för första gången som en familj efter 2.5 veckor på NEO i Sunderbyn. Vart en omställning, från att ha all hjälp av all personal skulle vi nu klara oss själva med 2 små liv och allt som hörde där till....

Det har gått 2 år, 2 hela år men jag minns det ändå som att det vore igår... Vi trodde vi visste vad livet innebar innan vi fick barn, men nu... det är nu vi vet vad livet är! ?

Livet är att se glädjen i ens barn ögon, livet är att få se dom växa, bli små människor som en dag... blir vuxna. Dubbel trubbel säger många... ja visst jag håller med men det är så värt det... dubbelt med kärlek, dubbelt med leende och skratt, dubbelt med kramar... ja dubbelt av ALLT! Jag skulle inte vilja ändra nått, jag älskar dom mer än allt på.denna jord! ?

VÅRA små troll som gått från liten till stor... det är nu man vet vad livet är! ?

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards