Direktlänk till inlägg 10 januari 2018

Städning o möblering av grabbarnas rum ?

Av Kristihne L - 10 januari 2018 22:57

Efter många om och men blev grabbarnas rum klart :D Hjälpte dom att städa o när dom for till mormor så passa jag på att möblera om en smula :D <3 Sjukt nöjd över resultatet alltså ^^ och grabbarna älska det <3 ^^

Nu sussar dom sött och jag ska snart göra detsamma ^^

"Jag älskar er alltid,
varendaste dag,
så länge jag lever
mitt allt ni ska va"

Till mina barn,
alltid.
Vad som än sker?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristihne L - 22 augusti 2018 21:56

Grabbarna sover, dom är ganska nervösa inför morgondagen. Imorgon börjar dom förskoleklass, ett nytt spännande kapitel för dom ...

Av Kristihne L - 7 april 2018 16:04

Jag och Chrille sov över hos min familj igår och idag i finvädret så fir vi en tur med skotrarna :D Utsikten mot grillplatsen ...

Av Kristihne L - 27 februari 2018 11:12

Idag har pojkarna fått åka svartlårännet, dom var taggade och ville komma iväg till dagis så fort som möjligt :D Väl där var det fort på med skidorna o sen bar det iväg ...

Av Kristihne L - 25 februari 2018 23:01

I helgen har jag och Chrille piffat upp väggarna i trappen o hallen på övervåningen , samt förnyat räckena i trappen. Det tog sin lilla tid o träningsvärk fick vi på köpet då det var massa vinklar högt upp som man inte kunde använda stege till så vi ...

Av Kristihne L - 11 januari 2018 23:45


Älskar när man får sms av BODEBENERGI vid 23.18... Man får förvaringen 12 hela minuter innan strömmen bryts! Lovely. PANIKladda mobilen, ställa ut ledljus på övervåningen ifall det e så att barnen behöver gå på toa eller läga sig tsm med mig eller f...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards