Alla inlägg under oktober 2014

Av Kristihne L - 7 oktober 2014 13:04

Blir inte kvar här här för evigt, en vacker dag ska jag förverkliga drömmen om att flytta lååångt härifrån, tillbaka till den stad där allt började, den stad som jag blev förälskad i...

Jag saknar den tiden, när jag lärde känna mig själv, saknar alla människor jag lärde känna... saknar allt! Men en dag... då kommer jag tillbaka och då kommer jag för att stanna.

Av Kristihne L - 6 oktober 2014 01:08

Åter igen är vi här, har inte skrivit på flera veckor vilket jag beklagar. Ska försöka skriva lite ska försöka skriva lite oftare (jag vet, har sagt det förut) även om det ibte blir nycket sagt :)

Mycket nytt har hänt sen sist. Pojkarna har skolats in på dagis och nu även börjat dagis :) (bilder kommer i ett senare inlägg då det är ett x antal, orkar inte ladda upp via mobilen).

Dom har fått nya matstolar som dom verkar stortrivas med :)

Dom har även fått nya sängar vilket visade sig vara väldigt uppskattat! :) Oj vad dom klättra, skrek och skrattade! ;) Tidig födelsedags present av mormor,  morfar, morbror och mostrar :)


Dom har även fått nya förvaringslådor kombinerad med pall som ser ut som en skolbuss :) Perfekt att ha som klätter pall ;)

Ehm... behöver jag säga att dom är klätterapor? -_-

Nån har visst hamnat fel! ;)

Mina galningar som blev 22 månader igår <3

Vincent :)

Aron :)

Vat bara tvungen att ta lite bilder när sängarna är in action ^^ Dom är så.söta när dom sover! ^^
Med dessa 3 sista bilder säger jag nu GOD NATT! ;) Misstänker att det blir en tidig morgon och då.kommer sömmen behövas ;)

Pöss på er!

xoxoxo / Me

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards