Alla inlägg under juli 2013

Av Kristihne L - 22 juli 2013 21:26

Idag har varit en "full rulle" dag :P Började med att min mamma fick komma och hjälpa mig med grabbarna, sen gick jag på promenad för att få pojkarna att somna :) Efter det så städade jag och mamma huset ellr rättare sagt gjorde en grovstädning. Tack mamma för all hjälp! Sen när pojkaran vaknat så blev det mat o påklädning för att sen åka till stan o träffa Mimmi och hennes son Amir :) och sen kom även Lisa och gjorde oss sällskap på Opalen (vårt vanliga inneställe ;) ) Pojkarna fick pröva att sitta i barnstolar för första gången och det var verkligen uppskattat av dom ^^ Sen var det promenad hem till Mimmi för att hämta bilen och bege oss hemmåt igen :P Väl hemma, blev det massa bus och mata pojkarna och sen oss själva ;) Imrogon blir det en sväng till stan igen för at plannera tjejkväll med Lisa :D Ska bli riktigt kul! :D 


Infogar lite bilder från gårdagen och idag :)


                                                         


Av Kristihne L - 18 juli 2013 11:37




Ganska så nyhemkommen efter att ha varit ute p prommenerat med pojkarna :) Dom somnade o sussade så sött i nästan 2 timmar innan det var dags för käk igen, gröt och ers :P Då kom mormor och hjälpte till och tog sedan pojkarna då hon och morbror skulle till stan :) Så nu är jag ensam hemma o ska passa på att göra nå ätbart sen blir det städning :) 


Skriver kanske senare idag :D Hoppas ni har det bra allihopa! :)

Kram på er! / Kristihne L Stolt mamma till tvillingarna  Vincent och Aron <3

               

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards