Direktlänk till inlägg 31 december 2015

Årets sista dag <3

Av Kristihne L - 31 december 2015 22:09

Vi avslutar året med sjukstuga på morgonen, igår var det Vincents andra dag att vara dålig men idag var han relativt pigg medan Aron nu istället blivit riktigt krasslig, hoppas det går över lika fort som med Vincent.  Räknar med (om vi har den oturen) att det kommer hålla på att hoppa mellan oss tre ett bra tag... sist var vi sjuka i drygt 2 månader.

 

Sen en sväng till Harads med mor och grabbarna för att handla innan 8 timmars jobb kalla.

Nu hemma sen ungefär en timme tillbaka sitter jag i min ensamhet och smaskar på päronhalvor med after eight O mandelmassa medans resterande av hushållet är utspritt. Aron var medtagen av febern, frös och prata knappt, men han kämpar på! Mammas hjärta

 

Jag hoppas natten blir lugn vem försökte jag lura? Självklart blev det att åka ut x) Men jag hoppas RESTRERANDE natt med barn och med nattberedskapen då jag ska upp 6 för att jobba, avslutar året med jobb, natten till det nya året är beredskap och årets första dagjobb... Jag klagar inte ;)

 

Men för att summera året som varit, bergochdalbana(!!!).

Ibland har vinden varit mot en och ibland har man haft vinden i ryggen... Jag tänker inte skriva vad, men detta år har lärt mig otroligt mycket så nu går jag med huvudet högt in i det nya året med ett leende på läpparna för det här ska jag göra till mitt år! 

 

God fortsättning! <3 // Kristihne L.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristihne L - 22 augusti 2018 21:56

Grabbarna sover, dom är ganska nervösa inför morgondagen. Imorgon börjar dom förskoleklass, ett nytt spännande kapitel för dom ...

Av Kristihne L - 7 april 2018 16:04

Jag och Chrille sov över hos min familj igår och idag i finvädret så fir vi en tur med skotrarna :D Utsikten mot grillplatsen ...

Av Kristihne L - 27 februari 2018 11:12

Idag har pojkarna fått åka svartlårännet, dom var taggade och ville komma iväg till dagis så fort som möjligt :D Väl där var det fort på med skidorna o sen bar det iväg ...

Av Kristihne L - 25 februari 2018 23:01

I helgen har jag och Chrille piffat upp väggarna i trappen o hallen på övervåningen , samt förnyat räckena i trappen. Det tog sin lilla tid o träningsvärk fick vi på köpet då det var massa vinklar högt upp som man inte kunde använda stege till så vi ...

Av Kristihne L - 11 januari 2018 23:45


Älskar när man får sms av BODEBENERGI vid 23.18... Man får förvaringen 12 hela minuter innan strömmen bryts! Lovely. PANIKladda mobilen, ställa ut ledljus på övervåningen ifall det e så att barnen behöver gå på toa eller läga sig tsm med mig eller f...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards