Alla inlägg den 19 december 2014

Av Kristihne L - 19 december 2014 18:46

Fick ett ryck efter att hjärtat åkt, började strycka gardiner (fick upp alla i vardagsrummet och är på god väg med resten), satte ihop granen och så hjälpte pojkaran till att pynta den, sååååå MYSIGT!


 

Ladies and gentlemen,

 


the twins, Trauma and Drama! ;)

(Vincent till vänster och Aron till höger)

       

     

Hahaha, satt och skratta när jag tog det här kortet då dom höll på att gorma med grimarser och varandra x) <3

Vilket nog också synd på korten, skratta så tårarna rann <3      

Kram och...  

pusskalas! Syskonkärlek<3<3<3



Vincent <3     

Dom blå ögonen! ^^    

Gahhh, han är så charmig och... helt j***a underbar! :D 


Aron <3       Hmmm vet inte vad han fick för sig? :P Men han är lika j***a underbar som sin bror

  Dom blå ögonen! ^^

 

Och så själva julkoret :)

 

 

 

Med dom upplagda vill alla i den lilla familjen Lundamark önska er en

 

God Jul och ett riktigt Gottt Nytt År! 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards