Alla inlägg under januari 2018

Av Kristihne L - 11 januari 2018 23:45

Älskar när man får sms av BODEBENERGI vid 23.18

Man får förvaringen 12 hela minuter innan strömmen bryts! Lovely. PANIKladda mobilen, ställa ut ledljus på övervåningen ifall det e så att barnen behöver gå på toa eller läga sig tsm med mig eller får för sug att dom ska dricka vatten, leta fram ficklampa ocj pannlampa sen checka av att allt är låsy o stängt för att kuta upp till övervåningen o lägga sig.

Allt är verkligen kusligt tyst o dött, särskilt när elen är borta i hela byn... önskar bara att jag somnat innan då jag o mörker inte får bra ihop *skrattar o ryser på en o samma gång*

Nu ska jag sova, försöka iaf...

Natri natt från ett becksvart Svartlå -_-

Av Kristihne L - 10 januari 2018 22:57

Efter många om och men blev grabbarnas rum klart :D Hjälpte dom att städa o när dom for till mormor så passa jag på att möblera om en smula :D <3 Sjukt nöjd över resultatet alltså ^^ och grabbarna älska det <3 ^^

Nu sussar dom sött och jag ska snart göra detsamma ^^

"Jag älskar er alltid,
varendaste dag,
så länge jag lever
mitt allt ni ska va"

Till mina barn,
alltid.
Vad som än sker?

Av Kristihne L - 3 januari 2018 02:14

Idag är det tydligen 6 år sen jag tog körkortet :D och många äventyr har jag hunnit med xD

Kört sönder minst en 5 remmar, spräckt kylarn, fått sladdar, nästan kört av vägen, kört till Öjebyn (Första långkörningen med pansarvagnen), åkt till Luleå med för att fara på kryssning med Lea och pojkarna, fått soppatorsk, kört slut på olja, tömt kylarn x)
Och det bara med min gumma, min 123a <3

Sen har jag kört långfärd med passaten till Ö-vik några gånger (en oskuld som togs), jag har blivit stoppad av polisen, fått en p-bot, tagit jobb inom hemtjänsten o kört via jobbet och kört i alla dess olika väglag o väder :)

Jag har fått psykbryt pga renar, roadrage, kört i snöstormar, kört punktering, kört med igensnöad ruta, fått onda fingrar pga skrapa bort is, blivit igång kablad, blivit bogserad i -20 och mycket mer xD

6 år och fler ska det bli :D

Over and out!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards