Alla inlägg under november 2013

Av Kristihne L - 25 november 2013 09:46

På väg mot Boden med pojkarna och mamma/ mormor då Vincent ska tillbaka på återkontroll för öroninflammationen han hade tidigare iår :(

Av Kristihne L - 21 november 2013 09:31

God morgon ^^ Pojkarna fick smaka på leverpastej på smörgåsrån och det verkar vara en stor hit! :D Dom har även sovit HELA natten och sov till 08.00 imorse, kände mig märkligt utvilad när jag vaknade ;) Puss på er!

Av Kristihne L - 6 november 2013 20:32

 Idag tog jag tag och badade båda pojkarna själv, SAMTIDIGT! Gick väldigt bra faktiskt men herrarna gav mamma ett bad hon också, katten vad blöt jag var efteråt!!! ;) Men sen var dom så nöjda så, satt o i soffan alla tre och myste till den nyaste tingelin filmen Sen kom mormor och hämtade herrarna så jag skule få hinna göra annat, TACK MAMMA/ MORMOR! :)     

Aron <3

 

VIncent<3

 

Aron<3

 

Vincent <3


 

Aron <3

 

Vincent<3

             

Aron

 

Vincent<3

    Vincent

Aron <3

 

Avslutar med en svartvit duo bild på ett par nybadade herrar :)



Dessa bilder är andra bilder sen tidigare som jag glömt att ladda upp :( Enyoy (stavning?)

 

   

Aron<3

 

Vincent <3


Följande 8 bilder är på Aron :)

                                     

Och dessa 8 bilder som följer är på Vincent <3

                   

 

Nu.... DUOBILDER ;)



 


Vi gör inget! ;)                

Vilken syn som mötte mig häromdagen :P Men glada var dom ;)


Dessa tre följande bilder är på blivande elektriker ;)

       

Prövade gungdraken för första gången :) Lite smått skeptiska ännu ;)

 

BUSTED!!! ;) - Vi har inte gjort nått! :P

   

Följande 4 bilder är mina köksassistenter :)

       

 

Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, min värld skulle aldrig bli så perfekt som den är nu! Jag ska skydda er mot allt ont och vara den mamma ni förtjänar för ni  förtjänar endast det bästa!

 

Mammas och pappas hjältar!

 

 

Nu blir det natten för mig, kommer behöva sömnen då pojkarna är förkylda så man får  springa upp och räta till tutten eller dom :P

 

Go natt och dröm sött, over and out! // Kristihne Lundmark Stolt mamma till tvillingarna Vincent och Aron

Av Kristihne L - 5 november 2013 09:02

Idag blir pojkarna 11 månader, 1 månad kvar så blir dom ett :') Vart har tiden tagit vägen? :(

Är på väg till stor och liten, snö överallt :) Skriver lite senare måste jäkta iväg ;)

kram på er!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards