Alla inlägg den 9 december 2014

Av Kristihne L - 9 december 2014 00:44

Som rubriken lyder, teknik är INTE min starka sida, PUNKT!!!

Börja med när jag skulle kolla bilderna som jag tagit på pojkarnas födelsedag hemma hos mina föräldrar på deras ddator. Den ville inte först ta kontakt med kameran så efter flertal försök så testar jag med endast minneskortet... inte nu heller funkar det så min kära syster Martina fick komma o hjälpa mig dock utan större framgång. Hon sa att jag skulle starta om datorn då kunde det fungera men mitt tålamod var ibte det bästa så jag sket i det (som vanligt) och testade om o om igen med endast minneskortet och till slut... YES det funka!!!! Börjar då kolla igenom och sortera upp i mappar så det bara skulle vara att föra över dom till datorn o sen till bloggen, men sen nu iag när jag skulle föra över dom till datorn så vägrar den självklart ta kontakt med kameran, har ingen kortläsare så blev att jag gav upp gode fort ocj gick o sövde pojkarna. Testar nu igen ikväll och förvånansvärt nog funkar det!

MEN (!!!) mapparna jag gjort med ca 40 bilder allt som allt finns inte där!!! Började seriöst nästan grina! Hoppas att dom finns kvar där på kortet.... ska låna hem kortläsaren så kanske det går bättre... Därför har det inte blivit nått inlägg om pojkarnas födelsedag som jag hade tänkt få upp redan under fredagskväll...

Nu ska den här trötta o sura morsan försöka sova. Ny dag imorgon, blir dagis o sen BVC för 2 års besiktning ;)

Puss på er! / Kristin

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards