Alla inlägg under mars 2013

Av Kristihne L - 14 mars 2013 14:11

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4242577/?claim=db5qc74kk9u">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Av Kristihne L - 13 mars 2013 12:44

Var på promenad nu på morgonen en snabbis innan vi fick besök av morfar och mormor :) Trevligt med lite besök då man inte själv kan ta sig iväg någonstans så lätt :) Imorgon blir det babysim med båda pojkarna då gubben min ska följa med :D 

 

Tycka ha hittat en liten rutin som gör att jag kommer klara mig genom dagarna, det är dom här promenaderna jag gör på morgonen :D Dom somnar och sover i några timmar så jag får lite tid att fixa och dona :)

 

Nä nu ska jag plocka vidare, vi hörs! :) / Kristihne L Stolt mamma till tvillingarna Vincent och Aron <3

 

 

Ursäkta att bilderna är fel väg vet inte varför dom inte vill vända sig rätt :(

     

Av Kristihne L - 12 mars 2013 11:00

Ganska nyss kommit hem från en promenad :) Pojkarna sover ute än så länge så jag hoppas att jag kan få nått gjort :P Detta är andra dagen jag är själv med pojkarna och det går förvånansvärt bra :P nBlir mkt att sitta i soffan och typ mata dom hela tiden känns det då som men det verkar vara ända sättet att få dom att sova så.... 


Jaja jag ska inte klaga allt för mkt, finns ju folk som har det värre ;) 

Nu ska jag gå ut o kika till pojkarna en gång till o sen blir det mest troligt att plocka lite hemma :)


Det var lite uppdatering från mig, see ya all later :) / Kristihne L Stolt mamma åt tvillingarna Vincent och Aron <3

             

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards