Alla inlägg under augusti 2014

Av Kristihne L - 29 augusti 2014 10:57

Ännu en morgon i den lilla familjen Lundmarks hushåll. Efter 2 bajskalas så blev det dusch o frukost sen blev det så klart filmen BILAR, den har gått flera gånger per dag här hemma så snart kanna den utantill ;)

Av Kristihne L - 20 augusti 2014 11:53

Jag hade sällskap av en viss ung Herre i sängen igår och sen gjorde hans bror oss sällskap ;) Så här såg det ut igår morse i min sängen ;)

Vi gick ut när det var mulet och kom några droppar men inte är vi gjorda av socker ;)

Men sen började det regna mer intensivt så vore på dom regnkläderna :)

Aron <3

Vincent <3

Dom tyckte det var skit kul att åka rutschkana i regnet ;)

Pojkarna har blivit jätte duktig att dricka ut glasen :-)

Nu dra jag ta reda på vildarna ;)

Av Kristihne L - 19 augusti 2014 09:23

Morgon. Vad gör man? Vakna, byta blöja, göra gröt o kaffe, ge gröten medan kaffet blir kallt o sen full fart genom huset efter pojkarna med kaffet i högsta hugg! Kallt kaffe är bättre än inget kaffe alls! ;)

Den här bilden gjorde min dag <3 Syskonkärlek delux! <3

Av Kristihne L - 14 augusti 2014 14:52

Nu måste jag komma ut med en trafikvarning till alla medtrafikanter, ser ni två pojkar av åldrarna 21 månader (ca) i en vit merca så SE UPP! Dom är livsfarliga och vet inte vad trafikvett är!

!!!!VARNING!!!!
Ni som har biltokiga barn
förstår vad jag menar! ;)

Av Kristihne L - 14 augusti 2014 08:56

Sitter i käkar frukost med kidsen och sen bär det av mot mormor och morfar :) Idag åker vi till pappa och lämnar mamma kvar ;)

Av Kristihne L - 14 augusti 2014 00:58

Lite bilder från dagen som varit :) Vi har hjälpt mormor att rensa och plocka svarta vinbärsbuskarna, fast pojkarna åt upp det mest istället när jag och mamma friserade bärbuskarna :P

Sen så såg vi bär morfar satte på gafflarna på traktorn, fast det var roligare att stå och steppa på kåpan till släpet enligt pojkarna ;)
Och sen hittade pojkarna vattnet och vart jätte glada... annat än vad man kan säga om migoch min kära mor! ;)

Nu har jag också beslutat att inte vara aktiv på fejjan längre då den tarvar för mkt tid så ni kommer se mer av mig här på bloggen istället :)

Av Kristihne L - 12 augusti 2014 12:21

När barnen själva får välja kläder ;)

Aron ?

Vincent ?

Av Kristihne L - 4 augusti 2014 20:50

Flera sommrar som varit har jag klagat över att det regnat för mycket och aldrig varit sol och riktigt sommarvärme, nu är det tvärt om. Visst kul med en varm sommar och mycket sol men nu får det väl ändå vara nog?

Man dör ju av värmeslag och vätskebrist i denna värme! Och värst är det dom här dagarna när det är 25-35 i skuggan och jag har 6 fönster sammanlagt + dörren öppen för att få någon luft men är lika varmt ändå :(

Saknar regnet, saknar en frisk svalkande sommarvind, saknar tom ÅSKAN! :(

Polen går varm och alla pengar går åt till glass ;)

Lite bilder på pojkarna när vi i lördags var på retrorallyt :)

Pappa och pojkarna ?

Pojkarna sover nu och jag sitter o flämtar i värmen, funderar vad man ska hitta på härnäst?

VEGA ?

BARONEN ?

Här var vi och badade i Björnbärsträsk :) Pojkarna var lite tveksamma först men sen vågade dom sig ut :)

Ja vad ska man säga? Jag älskar Robert Lööw! ?

Både morfar och en ur personalen från da vinci tyckte dom.skulle få varsin klubba så jag sa okej... kan säga att det uppskattades ;) Men ack så kladdigt ;)

Mun nya favorit klänning från Nelly :)

En utslagen gubbe. Kan inte förstå att han e min och bara min?

Avslutar med denne bilden ;) Vi hörs snart igen ?

Ove and out / Kristin

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards