Alla inlägg under april 2014

Av Kristihne L - 5 april 2014 13:06

Snart i stan :) där väntar lite besök av olika butiker och sen blir det en middag på restaurang ^^ En mysig dag med the love of my life ^^

just Ja, jag väckte han med en kopp kaffe på sängen och en puss på kinden ;)

Nu är vi framme, hörs senare :)

// Kristin

Av Kristihne L - 5 april 2014 11:35

Hur är det psalmen går?... *nynnar* just Ja! Tryggare kan ingen vara än guds barna skara (tror jag den gick), men hur som helst jag är tryggare när Herrn befinner sig i min närhet. När han finns i närheten så slappnar jag och av blir lugn, jag känner mig trygg helt enkelt. Nu ligger han bredvid mig, sovandes och snarkandes som jag vet inte vad ;) Funderar på hur jag ska väcka honom, känner mig på bushumör men han lär säkert ge igen på värsta vis, genom att KITTLA mig halvt till döds x) Det är orättvist, han är kittlig någonstans medans jag är super duper kittlig (!!!) och självfallet så använder han det mot mig den jäveln! *ler* Nä nu ska jag ligga och studera den grekiska gud som ligger bredvid mig, men hur ska jag väcka honom? Fast frågan är om jag ska vara en go flickvän eller om jag ska vara en liten jävel? ;)

Ni lär märka senare vad jag valde! ;)

Good morning and good bye for now :) // Kristin

Av Kristihne L - 3 april 2014 11:29

Jag trippar runt på tå och gör en piruett här och där när jag dansar runt i köket bland kastruller och bakformar som ligger utspritt över hela golvet. Behöver jag nämna vilka som är skyldiga till röran? ;)

Ja en helt vanlig dag har tagit sin början i den lilla familjen Lundmarks liv. Nu ska jag fortsätta den angenäma dansen bland barn och köksredskap.

Ha det bra! :) // Kristin

Aron

Vincent

Av Kristihne L - 2 april 2014 23:35

Världen snurrar och jag hänger på! Runt, runt, runt tills jag faller ihop utmattade i sängen och somnar till ljudet av tystnaden. God natt mina nära och kära, dröm söta drömmar!

Ett liv med dig är allt jag kan önska mig! <3

Av Kristihne L - 1 april 2014 01:05

För er som är nyfikna, här är en bild ^^ Snart får jag träffa dig igen, hihi <3

Nu är det natten, dröm söta drömmar! <3

// Kristin

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards