Alla inlägg under oktober 2013

Av Kristihne L - 21 oktober 2013 10:59

Idag så var det riktigt kallt ute, Brrr :( Så jag valde att ta på pojkarna deras nya vinteroveraller ;) Dock så somnade dom innan jag börjat gå så nu funderar jag på om jag ska orka gå på promenad i kylan eller om jag ska vara inne och städa :-\ Jaja det löser sig nog :)

Overallerna är lite för stora men det gör inget, då har dom något att växa i ;)

Nu ska jag göra lite nytta :)

Kram på er! / Kristin

Av Kristihne L - 15 oktober 2013 11:44

Trodd jag skulle få hinna städa lite då jag sövt pojkarna men nej då jag måste vyssa dom i vagnen så nu sitter jag ute i det kyliga höstvädret med min Cola och funderar hur jag ska inreda gäststugan :)

Tänkte man kunde ta lite höstbilder också då man ändå är utomhus :)

Mitt hus :)

Blir att städa huset resten av dagen, är sugen på att möblera om men frågan är hur? :P

Nä nu ska jag fortsätta med att vyssa pojkarna och dricka Cola ;)

Ha det gött allihopa :)

Kram Kristin

Av Kristihne L - 7 oktober 2013 00:01



  Vincent              

  Aron  

           


  Grabbarna grus  

   

  Mina blåbärsmonster   

   


Lite övriga bilder :)

     

Av Kristihne L - 2 oktober 2013 18:40

Här kommer det lite höstbilder på pojkarna :) och ja jag vet, jag är KASS på att skriva på bloggen, men det har vart mycket på  g nu. Men jag lovar att bli bättre även om det bara blir korta inlägg eller inlägg med endast bilder :)

 

     

Aron har fått för sig att börja göra grimaser xD

                      0

                                   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards