Alla inlägg under juli 2014

Av Kristihne L - 7 juli 2014 12:59

Ja som rubriken lyder bilder säger mer än ord och så här har min dag sett ut än så länge :)

Skrivet ur pojkarnas perspektiv :)

God morgon mamma, jätte kul att se dig vara på toaletten...

Vi valde kläder själva men mamma gillade inte valet... Vi förstår inte varför? ;)

Så hon drog på oss en helt ny outfit, men det gav vi igen med genom att ta gräsklipparna och springa iväg fort som attans... ;)

Men efter en lååång promenad och mycket spring hit och dit följde vi med mamma hem i där fick vi vatten och 2 isglassar var trots att vi varit busiga :D Hon skulle prompt ta av oss kläderna, förstår inte varför ;)

Det slutade med att vi fick bada ute i polen då kroppen var täckt ned glass och kaka ;) Även mamma fick ta sig ett dop då vi slängde vatten på henne...

Och nu har mamma har offeciellt blivit galen.... ;)

Det var lite från oss! :D

/ Lilla familjen Lundmark ???

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards