Alla inlägg under januari 2014

Av Kristihne L - 1 januari 2014 03:59

This going to be my year! ^^ Går in med en positiv attityd in i det nya året! ^^ Det kommer bli en hel del ändringar detta år, många milstolpar iår, sluta röka på heltid, bli nyttig, träna, se positiv på livet osv. Ett av målen är även BEACHEN 2014, utmanade av lillasyster Martina så jag ska slå henne! ;) Ett annat mål är något som jag kommer hålla hemligt tills den dag då jag väljer att berätta om det! ;) Jag kommer inte vara så aktiv på fejjan iår då jag bestämt att ägna min tid av mina barn som förtjänar det bästa i världen! Dom betyder mer än någon annan! <3 Tänker även bli bättre och uppdatera på bloggen (helst varje dag, men då när pojkarna somnat för kvällen! :) ) så ni som vill följa mig i min vardag med mina små charmtroll och alla andra upp och nedgångar i livet får gärna läsa och följa min bloog! :)

Finns så otroligt mycket mer att säga men kan inte sätta ord på alla känslor! Ska spendera resten av första dagen av det nya året med en riktigt speciell person ^^ så...

Gott nytt år på er alla! Hoppas att ert år blir lika speciellt som jag bestämt att mitt ska bli!

Kram och ta hand om er! <3

/ Kristihne, stolt mamma till vikingarna Vincent och Aron <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards