Alla inlägg under september 2015

Av Kristihne L - 14 september 2015 17:14

Min telefon gick sönder, fick en ny, 4 dagar senare tappar jag den nya telefonen, med SIMkortet och med minneskortet där jag hade över 1 års bilder på pojkarna. Jag förkrossad, arg, besviken... dom kommer jag aldrig få tillbaka :(

 

SIMkortet har jag beställt nytt, med samma nummer. Så om ni inte kan nå mig så vet ni varför...

Men jag skulle behöva era nummer igen, ni som hade mitt, för jag kommer inte ha nått nummer kvar.... :(

 

Det goda med det onda är att nu har jag en gammal knapptelefon där det typ bara går att smsa och ringa, det känns så förbannat skönt!!! Ingen stress med facebook, skype eller andra sociala medier där man hänger varje dag! Jag har mer enerigi till pojkarna, till jobbet, familjen, LIVET!

 

Så på ett sätt är det skönt men ändå sorgligt....

 

Så nu vet ni, shit happens but 

 

Lite uppdatering, kanske inte det ni vill läsa men ja....

  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards