Alla inlägg under januari 2015

Av Kristihne L - 29 januari 2015 15:19

En dag full av fart, lekt, varit ute en sväng, ätit god lunch, bakat fruktkaka och sen lekt en sväng till... och sen satt vi oss i soffan o ser lite på tv... sen somna dom ^^ Var länge sen vi satt så här...länge sen jag var så här... fast. Glömt hur mysigt det egentligen är :(

Ena sekunden ser det ut så här...

och nästa så här ;)

Hihi ska fortsätta njuta av mina små bebisar, man vet aldrig när man får uppleva det igen ^^

Hörs senare! :)

Av Kristihne L - 22 januari 2015 07:39

Vaken sen 4 tack vare halsen, tänk er rethosta utan hostan + att halsen känns uppriven så tom vatten gör ont att dricka + att det känns som att man har konstant halsbränna. Inne på min 3e kopp med te (första kopparna sen jag börja känna av halsen sen i lördags), hoppas det snart blir bättre...

Grabbarna är sjuka dom också, hostar som bara den och så verkar dom ha ont i halsen... blir te för dom med... önskar jag kunde ta deras hosta :( Jag vet hur det är att ha förjävligt hosta o det är inget jag önskar någon, särskilt inte mina barn! Men dom har blivit aningen bättre sen i söndags, dock är dom fortfarande dåliga :/

Har dom inte blivit nå bättre till på måndag eller för den delen om hostan ändrar karaktär så blir det tid på vc fort som fan, och jag kommer kräva att vi får komma in (har i stort sett varje gång fått TJATA om att få komma in när jag ringt in) för så här ska inte små barn ha det!

Blir att kurera oss idag, nu jävlar ska skiten bort! ^^

Nu, mer te och ett avsnitt av Defiance innan rwsten av herrskapet vaknar till liv! Hej hej torsdags morgon... eller natt.... whatever x)

Over and out!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards