Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

Babysim :)

Av Kristihne L - 28 februari 2013 23:34

Idag var jag på babysimen första gången med Vincent :) När vi kom dit så mötte vi en mkt glad liten tjej som blev alldeles till sig när vi kom :) Hon kännde nog igen mig (jag och hennes mamma går på samma mammaträff, just det... den här lilla flickan är en av de andra tvillingparet som finns häruppe) och Vincent, oc blev glad att se oss :) Särskilt Vincent då hon tydligen gillar bebisar mkt   

 

Det var inte särskilt populärt i när vi ställde oss i duschen, han gallskrek! Samma sak när vi först klev i vattnet, stackarn han måste ha frusit rejält   Men efter ett tag i vattnet så blev han lugn och verkade ha kul :) En ny upplevelse kan jag tänka mig, många bebisar och mycket nytt att se på :) Men det tog inte många minuter innan han började darra med läppen och började bli blå om armar, ben och läppar   så det blev att vi klev upp snabbt, tog av badblöjan ställde oss åter igen i duschen för att få bort kloret, nu skrek han ännu värre när jag tvålade in honom från topp till tå och sedan sköljde av han allt, sen snabbt linda in honom i handuken och in i bastun för att han skulle bli varm och torr. Nu hade han lugnat ner sig så jag kunde i lugn och ro börja klä på honom, han somnade sedan fort och sov som en stock kan jag lova   

 

Har inte hänt mkt annat idag :) For sedan hem till mamma och var där med pojkarna till 4 tiden (sov från 12-15), och seb skjutsade hon hem mig så att jag skulle få förbereda maten  åt mig o gubben blev senare att vi for och hämtade pojkarna vid 19 och var där nån timme sen for vi hem till oss.

Nu ligger grabbarna (alla 3!)och sover, får se om nån av dom vaknar och vill ha mat snart...

 

Det var lite uppdatering från mig! :)

 

Kram på er!  

 

   Vincent   

 

     


   Aron   

 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristihne L - 22 augusti 2018 21:56

Grabbarna sover, dom är ganska nervösa inför morgondagen. Imorgon börjar dom förskoleklass, ett nytt spännande kapitel för dom ...

Av Kristihne L - 7 april 2018 16:04

Jag och Chrille sov över hos min familj igår och idag i finvädret så fir vi en tur med skotrarna :D Utsikten mot grillplatsen ...

Av Kristihne L - 27 februari 2018 11:12

Idag har pojkarna fått åka svartlårännet, dom var taggade och ville komma iväg till dagis så fort som möjligt :D Väl där var det fort på med skidorna o sen bar det iväg ...

Av Kristihne L - 25 februari 2018 23:01

I helgen har jag och Chrille piffat upp väggarna i trappen o hallen på övervåningen , samt förnyat räckena i trappen. Det tog sin lilla tid o träningsvärk fick vi på köpet då det var massa vinklar högt upp som man inte kunde använda stege till så vi ...

Av Kristihne L - 11 januari 2018 23:45


Älskar när man får sms av BODEBENERGI vid 23.18... Man får förvaringen 12 hela minuter innan strömmen bryts! Lovely. PANIKladda mobilen, ställa ut ledljus på övervåningen ifall det e så att barnen behöver gå på toa eller läga sig tsm med mig eller f...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards