Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Kristihne L - 6 februari 2013 23:41

Hej alla och välkommen till min blogg!

 

Tänker inom kort ta o skriva min förlossningshistoria, då det finns tid med andra ord, För just nu är det ganska fullt uppp med våra 2 små pojkar (som nu också blivit förkylda    ), huset och allt annat som händer i vårat liv.

 

Men kan ta o berätta lite snabbt om mig själv.

 

Heter Kristin, 2 0 år (fyller 21 första juni), bor tillsammans med min kille Alexander som är 23 (fyller 24 i december) och så klart våra 2 små underverk Vincent och Aron som kom till världen med rasande fart dn 5 december  Det var redan i vecka 35 (34+3) som dom behagade att titta ut, ca 5 veckor för tidigt men det var vi medvetna om att dom kunde göra då det var  tvillingar! Dom föddes båda i säte, Vincent med rumpan först och Aron med fötterna före... Dom kom en vecka innan min killes födelsedag, bättre present kunde han inte få    Det är våra första barn men förhoppningsvis inte dom sista   

 

 

När jag passerat vecka 24 köpte vi ett hus i Svartlå där jag är född och uppvuxen, för att ha nära till mina föräldar så dom kunde hjälpa till med pojkarna när det behövdes :) 

 

Det var lite om mig! Imorgon bär det av till bvc med pojkarna, det ska bli kul att se hur mkt dom har gått upp och växt sen sist   

 

Nu måste jag kila, pojkarna håller på att vakna och ska mest troligt ha mat, sen får vi se om dom kan somna om igen då dom båda är förkylda.... Jaja, go natt på er! Skriver mer imorgon :)

 

Kramar Kristihne L

 

Här är tre bilder på min pojkar  

 

      Äldsta pojken Vincent.

Född 21.17,

2410 g ren kärlek! 








  Lillebrodern Aron.

Född 21.19,

2366 g ren kärlek! 

 Pojkarna igår på deras 2 månaders dag!

Aron till vänster och Vincent till höger <3

Jag älskar dom emr än allt annat!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards