Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Kristihne L - 10 februari 2013 04:07






Var ute och tog kort idag och igår, det var ganska så kyligt kan jag minnas. Det fick mig att längta till sommaren! Längtar till då man kan klä sig i shorts linne igen eller ja varför inte klänning? ;) Gå på stan med pojkarna och Vänner, sitta o grilla utomhus i värmen, se solen gå ner, bara njuta av livet   Undrar hur pojkarna kommer vara, hur stora dom blivit?   Undrar om dom kryper då? Det får mig att täna på att vi måste införskaffa trappgrind så att det inte händer nå olyckor när dom väl börjar vara i farten. Shit det slog mig nyss, undrar vilken klädstorlek dom kommer ha då? Undrar om jag har tillräckligt med kläder till dom?   Här blir det att beställa lite kläder!   

 

Nä nu ska jag se på film, hörs imorgon!!!! Kram på er!

                                      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards