Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Svartvitt!

Av Kristihne L - 22 maj 2013 14:26

Har ni tänkt på att vissa bilder kan passa mer i svartvitt än i färg? Att bilderna i sig blir mer "färggranna" i svartvitt? Man får fram mjukheten och skuggorna på ett helt annat sätt som en vän till mig sa när vi diskuterade fotografering :) Valde då att göra om några bilder som jag hade i färg till svartvitt och gud va fina dom blev! :)

 

  Mina små yrväder! Där var dom ens inte en månad gammla :)

Första gången Vincent öppnade ögonen. Tårarna bara rann av lycka :')

 

Min lilla gosiga pojke Aron! :')

 

Vincent och Aron på nyår, endast 26 dagar gamla! :)

 

   

Vincent :)

Aron :)

   

Vincent :)

Aron :)

    Vincent och Aron :)

 

 

2 glada gossar :) Nästan 6 månader gamla :)

Magen bara några dagar inna förlossningen :)

 

 

Min o syrrans mjukglass när hon sov över hos mig o hjärtat i Älvsbyn då vi bodde där :) Älsklingen var då borta så syrran höll mig sällskap :)

Mina 2 bebisar, Tuffen o Lakriz :) Vila i frid pojkar, ni var helt underbara <3

 

Vy från fortet uppe på berget i Alanya :) Bilden togs på våran näst sista dag i Alanya, med Mimmi, Sandra och Jerrika :) Min och Mimmis första utlandsresa själva ;)

 

En ros för en ros, på farbror Roberts och Elins bröllop ;)

 

Vinter i Härnösand :)  

Gravid och målar trappen i vårt hus, svårt att komma åt kan jag lova ;)


 

En kulen natt i december på NEOavdelningen i Sunderbyssjukhus :) Många blandade kännslor....

  Min svärmor fick sitta modell :)


En liten humla som tog sig en tupplur på vårt fönsterbläck :)

 

Som ni nog märker så vart bilderna enligt mig riktigt snygga i svartvitt :) Kommer absolut fortsätta med svartvita bilder, dom blir vackra och inger en känsla som inte går att beskriva :)

 

Allt för mig för stunden :)

Kram på er! / Kristihne L stolt mamma till tvillingarna Vincent och Aron :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristihne L - 22 augusti 2018 21:56

Grabbarna sover, dom är ganska nervösa inför morgondagen. Imorgon börjar dom förskoleklass, ett nytt spännande kapitel för dom ...

Av Kristihne L - 7 april 2018 16:04

Jag och Chrille sov över hos min familj igår och idag i finvädret så fir vi en tur med skotrarna :D Utsikten mot grillplatsen ...

Av Kristihne L - 27 februari 2018 11:12

Idag har pojkarna fått åka svartlårännet, dom var taggade och ville komma iväg till dagis så fort som möjligt :D Väl där var det fort på med skidorna o sen bar det iväg ...

Av Kristihne L - 25 februari 2018 23:01

I helgen har jag och Chrille piffat upp väggarna i trappen o hallen på övervåningen , samt förnyat räckena i trappen. Det tog sin lilla tid o träningsvärk fick vi på köpet då det var massa vinklar högt upp som man inte kunde använda stege till så vi ...

Av Kristihne L - 11 januari 2018 23:45


Älskar när man får sms av BODEBENERGI vid 23.18... Man får förvaringen 12 hela minuter innan strömmen bryts! Lovely. PANIKladda mobilen, ställa ut ledljus på övervåningen ifall det e så att barnen behöver gå på toa eller läga sig tsm med mig eller f...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards