Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Kristihne L - 10 maj 2013 12:38

Lite olika videos på pojkarna :) Dom har fått pröva babygungan och med skräckblandad förtjusning så har jag fått deras skratt på film


Vincent gungar :)


Aron :)
   

  


Lyckades få dom båda på film när dom snackar :)


  

 
 

Av Kristihne L - 10 maj 2013 12:09



Blev lite tokig i morse så jag tog ehrm... några bilder på pojkarna! <3 Just nu ligger Vincent o leker under babygymmet och Aron ligger brevid mig o sover :) Dom har varit lite små griniga men det är nog av vaccinsprutan dom fått :P Men för det mesta så pratar dom och ler så mycket att man inte kan göra annat än att le! :') <3 

 

Jag vill shoppa lite nya kläder till pojkarna! Säärskilt nu till sommaren :P Har hittat lite kläder som jag sååå gärna vill beställa hem, dom e bara för söta ;) Nu får vi se hur det blir när barnbidraget kommer ;) Hihi ^^ Ska gör ett inlägg till där jag lägger upp lite videor på pojkarna :)

 

Ha det bäst och trevlig helg! :) / Kristihne L stolt mamma till tvillingarna Vincent och Aron

 

Här är båda mina yrväder, Vincent till vänster o Aron till höger :)

 

     

Mammas änglar :D

 

     

Hihi ^^

 

   

Arons blick säger allt ;) Vem är du? 

 

   

Älskar svartvita bilder <3 Dom blir mer magiska tyccker jag :)

Yrvädrena mina! 

 

 

VINCENT 

 

 

ARON

 

 

Vincent o Aron

       

 

Sommar kläder dom fick av mormor/ min mor :)

Tyckte dom var så söta! :)

     

 

Snygga boddys i farfarströja stuket :)

Även dom här fick dom av mormor/ min mor! :)

    

 

Snygga boddys som dom fick av min farmor :)

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards