Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Kristihne L - 20 juni 2014 11:23

Ät man sjuka så är man. Snoriga näsor och varma små kroppar, ipren och vatten i mängder... ja det var inte så hör jagat mig fredagen iaf. Men mysigt har vi det ändå :)

Var längesen jag hade båda sovandes så här på soffan... ännu mera minnen... :)

Först somnade Aron i min famn efter att nästan somnat sittandes bland skorna i hallen... ;)

Efter att lagt ner törnrosa så tog jag Vincent som härjat medan Aron somnade i famnen... tog inte några minuter så sov även han så sött... :)

Nu ligger båda och sover så sött på var sin sida om mig och jag sitter med en kopp kaffe medan minnena kommer tillbaka... minnen från en tid jag nästan glömt bort....

Tror jag ska kolla på lite gamla bilder och bli helt sentimental, sen blir det lunch :)

Kram Kristin

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards