Alla inlägg den 16 december 2013

Av Kristihne L - 16 december 2013 14:06

Ett. Vincent och Aron har nyss vaknat, lägger mig i sängen bredvid dom först erbjuder Aron mig tutten och jag tar den och börjar suga, då tar han tillbaka den. Jag ser då ledsen ut, då erbjuds Vincent sin tutte och jag tar den men som Aron så tar han tillbaka den och jag ser ännu en gång ledsen ut, då erbjuder Aron sin tutte igen och sen Vincent igen och så här håller det på ett tag, nu sitter dom båda och klappar händerna o rycker mamma i håret ;)

Två. Jag lägger mig med huvudet i mellan Arons ben och sätter Vincent på min mage, kan då lova att jag fick grundlig undersökning av ansiktet utförd av doktor V och doktor A. Enligt dom såg allt bra ut ;)

Tre. Aron klappar händerna och Vincent gör detsamma, blicken han får av Aron säger; Vad håller du på med?

 

                 

Ligsiterna river ut min byrå :P  

Här leker dom med en av 2 traktorer dom fick i födelsedagspresent ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en go och glad norrländska, född 1992 i Boden och uppvuxen i Svartlå där jag nu även bor med mina tvillingsöner :)

Bloggen kommer handla om livet som ensamstående tvillingmamma, men även mkt annat som händer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards